یاران حسین علیه السلام

کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود

یاران حسین علیه السلام

کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود

فهیمه

رسول خـــــدا صلی الله واله وسلم فرمودند:

"بهترین شما کسی است که قرآن بیاموزد و به دیگران آموزش دهد" ، وسائل الشیعه ، جلد 6 ، ص167


     کلاس چهارم بود که اسمش رو تو کلاش قرآن نوشتم. یه روز وقتی رفتم از کلاس بیارمش ، معلمش جلوم رو گرفت و پرسید : "توخونه با فهیمه قرآن کار میکنید؟" گفتم : "نه ، چطور؟" گفت : "آخه خودش قرآن رو بلده ، بیشتر سوره ها رو تو کلاس می خونه و منو بچه ها گوش میدیم. طوری مسلطه که غلط های بچه ها رو زودتر از من میفهمه" با تعجب به فهمینه نگاه کردم. سرش رو انداخته بود پایین و چادرشو گرفته بود زیر چونه اش. بهش گفتم : "قرآن رو از کجا بلدی؟" گفت : "قبل از کلاس یه بار میخونم و یاد میگیرم!" تو مسجد بعد از نماز به همه می گفت : "هرکی دوست داره بمونه تا از همدیگه قرآن یاد بگیریم. نمی گفت : "یادتون بدم" تا به کسی بر نخوره.


  شهید فهیمه سیاری

تولد : 1339

شهادت :1359

علت شهادت : بمباران کردستان

نظرات 1 + ارسال نظر
ذاکر پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 21:28

شهید آوینی:
شهیدان در جوار رحمت حق شاهدان محغل انس اند...
چرا باید برای آنها دلتنگ شویم...
برای خود دلتنگ باشیم که اموات قبرستان عادات و تعلقاتیم و گمگشته های فراموش خانه نفس......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد