یاران حسین علیه السلام

کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود

یاران حسین علیه السلام

کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود

هویت

     سال 1370 بود که مقام معظم رهبری برای مراسم اعطای سردوشی تشریف اورده بودند. جلو رفتم وایشون درجه ام رو گذاشتند روی شونه هام و محکم فشار دادند. احساس کردم اعطای این درجه مهر تاییدی از طرف رهبریه. وقتی مراسم تموم شد رفتم کنار حسن و گفتم : "تو فرمانده من بودی و  واین درجه ای که به من دادند ، حق تو بود." با خنده گفت : " نه یعقوب جان ؛ همین که درجه روی شونه های تو قرار گرفته ، انگار روی دوش منه ، عنوان و درجه به ما هویت نمی ده ، این ماییم که به این درجه هویت می دیم."


شهید حسن طهرانی مقدم

پدر موشکی ایران و رئیس سازمان خودکفایی و تحقیقات صنعتی سپاه


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد