یاران حسین علیه السلام

کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود

یاران حسین علیه السلام

کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود

جای همتون خالی ...

سلام

     بعد از مدت ها ، خدا بهترین هدیه زندگیمو بهم داد ، رفتم کربلا ، جای همتون خالی نائب الزیاره بودم هم در نجف کنار مولا علیه السلام هم در بین الحرمین کنار عباس ابن علی علیه السلام ، یار وفادارحسین  علیه السلام و در آخر کنار سید شهدا آقا حسین ابن علی علیه السلام ، بهشتی دیگر بودباور کردنش اینقدر سخت بود که وقتی حرم مولا علی علیه السلام رو دیدم بعد فهمیدم کجا هستم. امسال اصلا تا به این لحظه خوبی نداشت (بجز دریک مورد که فعلا محرمانه بماند تا ترم بعدی)  ولی وقتی رفتم کربلا دیدم امسال بهترین سال زندگیم شد ...

     خب بگذریم ان شاء الله قسمت همتون بشه برین ، قرار بود قالبی طراحی بشه برای این وبلاگ یا یک هاست جدا با هسته ورد پرس ، کار داشت به خوبی پیش می رفت اما یک اشکالی در فارسی سازی انجام شد که من و دوستام هر چه قدر تلاش کردیم به نتیجه ای نرسید ، قالب خوبی شده بود ولی خب دیگه قسمت نبود ان شاء الله اگر عمری موندخودم دوباره می سازمش.

     دوباره در همین وبلاگ پست میزارم ، با تشکر از دوست عزیزم سید مرتضی که محتوای وبلاگ من رو نگهداری کرد.

یاعلی.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد